2014(e)ko apirilaren 3(a), osteguna

Salou



17 egun, baina zertarako?

17 egun falta dira saloura joateko, Aniturrikoek eta lautadakoak jotango gara. Aniturri batzuk, beste lekura joango dira, baina ni pentsatzen dut hobeto pasatuko dugula saloun. Guk lautadakoak, ni joaten ba naiz, 6 bakarrik joango gara, beste institutua konparatzen badugu askoz gutxiagoak gara.

Gure monitorea Iñigo Cruz da, tipo majua. nik eta nire klasekoak ia bagaude saloura joateko eratan, denak urduri eta autobusa hartzeko gogoekin gaude. 6 ordu dago hartara ailegatzeko, baina parada batzuekin.
Mutilak eta neskak aparaturik gaude gelataz, eta monitorea ez dakigu beste monitoreekin lo egingo duela hala bera bakarrik.

Holidays cye hotelera joango gara, diskotekak hurrun daukagu, baina pizkat ibiltzen ailegatzen zara.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina